At work

Nu sitter jag här i min ensamhet på jobbet.. Alla har gått hem utom jag som har två fantastiska timmar kvar. Eller 1 ½ då, om jag kan gå hem lite tidigare. Känns som jag måste det för att hinna med personalfesten som börjar klockan sju. Har hört ryktesvägen från receptionen att det ska vara jätte god o påkostad mat .. så de lär väl slå hamburgarena vi fick på kick-betweenen, som iof var jävligt goda ;)

Tror att jag har fått lite klarhet i varför den kvällen gick som den gick.. Jocke hade tydligen hittat hembränt i en stuga och tagit det med sig.. sen måste jag ha drukit det. Har inget minne av det men det låter ändå rättså troligt att det var så eftersom jag aldrig har blivit sådär förut :s Jag hatar verkligen sånt där skit. Smakade en klunk en gång o aldrig mer säger jag bara!! Men nu blev de en gång till iaf på ngt konstigt vänster, defenitivt sista gången.

Nästan alla har slutat jobba nu. Det är bara jag, Annika och Inger kvar :/ Känns som att stämningen kommer vara lite mer dämpad i fortsättningen. Fast idag hade vi rätt kul :) Nu har jag 8 dagar kvar på jobbet. Det är fan inte mycket.. så skönt o va ledig sen.

Jag är nästan frisk nu.. ont i halsen o så bara. Men de är betydligt bättre än igår iaf! Måste måste MÅSTE bli frisk till fredag.. eller lördag iaf. Så jag kan vara med på löpningen. Men de borde jag fixa om jag bara tar de lugnt imorrn o så.. de är iof svårt o bara vara stilla. fan så kul de ska bli o träfaa alla!! :D Om två dagar får jag träffa de människorna som jag ska leva med i stort sett dygnet runt i ett år framöver. Kan ju hoppas på att dom är trevliga iaf hehe.. men jag brukar kunna komma överens me de flesta så de går nog fint. Tror att det är ungefär 4 tjejer som ska rycka in på Livgardet.. iaf som jag har hört. Men de blir säkert fler i slutändan.. känns som det kvittar.. tycker ändå bättre om o umgås med killar. Ialla fall i sådär stora grupper.. tjejer e mer komplicerade.. skitsnack hit o dit. Men nån tjej är ju aldrig fel så man slipper va själv som på mönstringen :P
När jag kommer hem därifrån ska jag skriva ett långt inlägg om min troligtvis mkt lärorika helg, så blir det ngt vettigt skrivet här också :)

Det blir nog bara Sofie och jag som åker till Bulgarien.. folk drar sig ur som vanligt o så är det hon och jag kvar. Det är inte första gången direkt! Från början var vi ett helt gäng.. Men vi kan ha jävligt kul vi med.. Vemdalen och Vadstena e bara två exempel. Vi har kollat lite olika hotell och olika möjligheter till flygplatser att åka ifrån.. Men kruxet är ju o få ihop de med bussar som passar. De flygplatser vi väljer mellan är Arlanda, Landvetter o den i Växjö. I morgon ska vi förhoppningsvis boka biljetter =)

Näee nu måste jag nog göra lite nytta... även om de inte finns så mkt o göra. Ska ner till receptionen en sväng o lämna saker. Ha de så bra du som läser :P

/ Emelie ©


Kommentarer
Postat av: Jimmy

Det låter ju redigt kul detdär med Bulgarien.
Du ska se att ni får det redigt kul o trevligt.
O hoppas du mår bättre snart.

2007-08-15 @ 23:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0