Curre

Idag har varit ytterligare en ledig dag för mig.
Jag började dagen med att titta på en riktig kärleksfilm som gjorde att jag fällde både en o två tårar.. Jag är som sagt väldigt blödig av mig. Sen åkte jag till Nautilus och tränade, för att sedan bege mig ut till stallet för att rida min ädla springare!

Nu ikväll har jag sett på film med Jocke och Sofie's, det var trevligt. Vi var i Sophies farmor o farfars lägenhet. Dom är bortresta nu så hon har den för sig själv i två veckor. Guldläge eller vad?
Det roligaste var att dom hade satt lappar överallt.. typ "vattna här", "ta inte det här ur kylen".. men den roligaste var "Farmors mobiltelefon är påslagen mellan 16-19" haha.. :D
Filmen vi såg på hette "Grandma's boy" om nån ville veta.. rolig faktiskt.. men lite speciell.

Nu sitter jag här.. i mörkret. Det är höst :( Fuck.



image12

Bilden talar för sig själv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0