kväll..

Just nu är jag egentligen för trött för att skriva blogg.. men har inget annat för mig endå. Kan ju inte gå o lägga mig nu.. kl 11.. de är emot mina principer ;)
Kom nyligen hem från stallet.. de tar rätt mkt o först jobba till 18:00 o sen åka o rida mitt i natten typ.. de känns som de iaf eftersom de e så mörkt ute nu.. dagfs o inse det hemska faktumet att sommaren är slut. I morgon skulle vara sista dagen med över 25 grader enligt SMHI.. fast iof.. vad vet dom? Dom har ju fan haft fel förut!

Imorgon ska jag och Sofie jobba på ett bröllop vid Marsbäcken. Från 13:30 till ca 23.. Blir nog kul skulle jag tro =)
Fast hade varit ännu roligare att va ledig. Just nu känner jag bara för att kräkas på mitt jobb.. e så trött på de.. Men de e ju lugnare nu än vad de va i juli. Så de e ju postitivt. 4 dagar kvar.. de e inte mkt på ett helt liv. O dom som ville jag skulle jobba nästa sommar.. hehe..forget it säger jag bara. Då står jag o vaktar slottet.. så kan dom städa sina toaletter och skura sina mögliga kylskåp själva ;)
När men jag kanske låter väldigt neggo .. de har varit bra där om man ser på de stora hela. Det är bara det att de är så tjatigt nu.. har jobbat där sen i början av juni o jag har inte varit ledig mkt alls.. så de e inte så konstigt att man tröttnar.

Aja .. hade inte mkt o komma med idag som var så intressant.. men så är de :P

/Emelie






När du står ensam kvar på tå
och ytan inte går o nå
När du träffat botten
Kom ihåg Mig då

När du tagit första bästa tåg
och gör vad som helst för en dialog
När du står sist i kön
Kom ihåg Mig då

När varje dag känns likadan
och när det skymmer över stan
och när du drömmer
Kom ihåg mig då

När det blir varma sommardar
Kom ihåg mig då
Kom ihåg mig då

När vinterisen ligger klar
Så finns du kvar
Här finns du kvar
Kom ihåg mig då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0