Lördag

Igår kväll hade jag väldigt roligt.. eller inte. Så i brist på annat att göra satt jag o läste igenom lite gamla saker jag hade skrivit. Man väcker verkligen upp gamla minnen. Kan inte fatta att de e 2-3 år sen ajg skrev det där! Vissa saker känns jsälvklart långt borta, men vissa känns som de var igår..
Man märkte på sättet jag skrev att jag inte va så mogen direkt.. men jag va ju typ 15 så de kanske e förståeligt. Men endå svårt o tänka sig att man har varit sådät.. liten ;S
Dikterna jag hade skrivit var endå bra.. var länge sen jag skrev någon nu.. iaf nåra veckor sen.
Men hitta iaf en hel del kul som jag skratta åt.. ska nog ta o lägga in några här. Kanske inte e kul o läsa för de som inte har varit med om det, men för er andra så lär de ge några skratt ;)

De e verkigen kul o läsa sånt där från förr.. tänk sen när jag går in o läser dom här inläggen och tänker att de va på "den gamla goda tiden" heheh.. För jag måste ju erkänna att jag skriver detta mest för min egen skull. Sen är de ju alltid kul om folk läser min blogg.

Äntligen har jag fått lite fler låtar på min spellista.. jag vet ju inte hur man lägger in från andrés dator.. e ju som en jävla labyrint o hitta nått där. Men nu har jag gått från o ha 300 låtar till ca 5000.. fan så skönt.
Musik är så himal viktigt alltså.. hur skulle man klara sig annars?? Jag skulle inte göra de i alla fall.
Måste gå sofie kommer! Bye




Här har vi ett fint inlägg från förr.. dock inte skrivet av mig. Men jag tycker det är ganksa bra beskrivning på hur kvällarna såg ut här hemma då! hehe


12 November 2005 klockan 21:02

Fredagskväll@Lejonqvist`s
Igår vare Idol kväll hos familjen lejonqvist + en östlund:P

De börjar me ett fett asgarv efter att ha kollat i en viss persons galleri (ASG) stackars sate!
Sen ere dags för idol...
Under första delen av idol äter amanda: En halv klase vindruver, ett päron och inte en, inte två, utan typ FEM nektariner (mums) efter de så var amanda mätt:p. Emelies pappa komenterar med jämna mellanrum att Sibel suger! - ALLA HÅLLER MED!
Under pausen fösöker emelie få amanda å äta natur godis (misslyckat försök!). Sen är det snabbgenom gång. Emelies pappa säger återigen att Sibel suger! alla e fortfarande eniga!!
Alla vill att Jens åker ut..eller Sibel förståss.
MÅNS ÅKER UT!:@:@:@
Emelies pappa säger att Sibel borde ha åkt ut.
Amanda o Emelie går o sätter sig å nöter empty. Vi skrattar oavbrutet åt homosapien-sapien i en kvart. Amanda åker hem..

Slut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0