Sjuk.. vad underbart.. not

Idag har jag varit sjuk.. kände att jag började få ont i halsen igår.. och i morse när jag vaknade var det mycket värre + att jag hade ont i huvvet. Så jävla störigt! Klart det är skönt o vara hemma o ta det lugnt men känns surt att man ska bli sjuk en söndag när de är OB-tillägg o sånt med.. mycket pengar man går miste om :/
Kommer inte ihåg sist jag tog de såhär lugnt.. Har typ gått iett den sista tiden. Även om jag har varit ledig så är de ju alltid träning, ta hand om hästen osv.. Men IDAG, en dag som går till världshistorien, har jag legat hemma i sängen.. okej jag satt vid datorn också ;) Börjar bli uttråkad nu.. hoppas det är bättre imorgon så jag åtminstonde kan åka ut och rida. Träning blir de nog inte förrän tidigast tisdag..

Var kanske inte så smart att gå ut igårkväll heller när jag kände mig sjuk o jätte trött.. men jag hade ju bestämt mig! Niklas hade grillfest och det är inte varje dag han har fest direkt.. så jag ville verkligen dit. Var kul o se honom igen, senast var nog på studenten. Vi var inte så många men helt klart tillräckligt. Var övertrött så det kändes som man skrattade åt allt :P Dom grillade (..ehrm den mest välgrillade potatisen jag har sett haha) men sofie o jag hade redan ätit så vi tittade snällt på medan dom åt. Sen fick jag vara chaufför ner till stan.. drack inget som vabligt den sista tiden. Är inte sugen på att dricka. Kan ha nått med personalfesten att göra eller vad tror ni som var där??
När vi kom ner till stan var de.. dött. Eller de va väl rätt mkt folk men kändes bara tråkigt. Så jag blev inte så långvarig. var inte pepp för fem öre.

Snart är det dags igen.. för personalfest alltså: kick-out. Då ska vi vara i saunan, de ska bli grymt kul! På onsdag smäller det ;) Man kan få testa äventyrsbanan också, innan själva festen drar igång. Låter kul, men får se hur jag mår. Känner jag mig såhär är de inte aktuellt.

Nu har jag två lediga dagar för mig. Thank you God!
Såg Linas kvällsbok häromkvällen med mamma föresten. Fan så bra! Har läst boken också. Man känner verkligen igen sig i det Lina upplever. Kan rekommendera den varmt .. många skratt får man sig =)

Ni som sitter o läser om mitt liv.. ni kan ju lämna en kommentar.. för jag har faktiskt sett att det finns follk som går in o läser min blogg :O omg.. Ni kan inte ha mycket o göra ;) men fortsätt med det !

Ha de bra! Tack o hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0