Stan

Hallu =)

Idag har jag varit på stan.. det var länge sen nu! Jag hittade ett par nya löparskor som mamma ska få köpa åt mig mohaha ;) Sen va jag på H&M (min framtida arbetsplats?) och köpte nya underkläder.. inte för att jag behöver det, men jag blir glad av att köpa sånt, och nått ska jag ju unna mig för lönen! Var på synoptik och beställde synundersökning till lumpen glasögonen.. o det ska ni veta: dom är HETA! Kommer va snyggast av alla på skyttebanan.. Men men.. man måste ju se klart liksom! Så de e bara att gilla läget :)
Jag fick rätt mkt uträttat under min stadsvistelse iaf.. Glömde dock kolla på sulor till mina kängor.. men får ta de en annan dag.

Alldeles nyss gick några reportrar från Västervikstidningen härifårn.. dom har varit och intervjuat mig eftersom jag ska göra lumpen. Var rätt kul faktikst.. dom var verkligen intresserade =)
Så får väl se om jag får skämmas eller vara stolt i morgon när jag öppnar tidningen. Dom ska ju jämt ta bilder ur sånna konstiga vinklar! Blir fan galen..haha. Men skit samma.. jag ska ändå åka från stan snart så blir jag utskämd får jag väl gömma mig till dess :)

Nu ska jag snart åka till Sofie, hon ska klippa till min kalufs lite (det behövs!), sen ska vi träna o sen blir det stallet. Så har lite kvar att göra idag. Tänk så skönt o va ledig! Bara slappar heela tiden.. näe men ska inte klaga. Jag gillar livet just nu :)

Ha de fint..


image13

Så här snygga är glasögonen.. sorgligt men sant ;/
På bilden ses Citron, en av Jimmies f.d lumparkompisar

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Dom glasögonen kommer du bli skitsnygg i
;)

2007-08-28 @ 15:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0