Torsdag.. eller vad är det för dag idag? ;S

Idag var återigen en kort dag.. men resten av sommren ska jag jobba till klockan 18.. KUL! Kommer man hem halv sju och hela dagen har gått. Det enda man kan göra är o sova :P hehe
Näe men har faktiskt räknat ut att det bara är 12 arbetsdagar kvar på lysingsbadet. Det är ju inte ens två veckor! :D Ska bli skönt o göra nått annat sen. Snart kommer lönen också.. då blir de lite roligare o gå till jobbet. Kan ju meddela att kontot behöver fyllas på lite. har 72 kronor på mitt ungdomskonto såg jag. Ullared tog lite :P Måste spara lite så jag har råd att åka till Bulgarien.. hehe. Vi måste boka resa snart !

Ringde till Curres ägare idag o pratade lite.. vi bestämde att jag ska ha honom i september också :D Kanske ännu längre. Ska ha honom på Gränsö nåra veckor till, sen ska jag flytta in honom till Målserum. Fan va kul.. har haft sån tur att jag har fått ha honom. Nu kan jag rida mkt ändå fram till inryck.. måste ju va förberedd när jag ska sätta mig upp på dom där stora 2 meters hästarna. (okej då, inte riktigt så höga kanske hehe)

Förövrigt har jag varit på nautilus idag och fått kostrådgivning. Var intressant faktiskt.. Mycket vet man ju redan som att man ska äta 5 ggr per dag o allt de här. Men hon lärde mig endel :) Ska försöka äta så bra som möjligt nu.. träningen ger mycket bättre resultat då.. Kolhydrater innan och proteiner efter! Jajamänsan ;)
Sen hann jag med en 20 minuters träning innan dom stängde. Nu blir de 2 dagars vila innan det är dags för spinning.

Åt en ny grejj hemma. fisksoppa med räkor .. va rätt gott :)

Åå fan va pepp jag är på o åka iväg.. vill åka till eskilstunagänget o festa. Skulle va så kul o se nått annat än krogen här hemma. Man börjat tröttna. Eller rättare sagt, man HAR tröttnat. Usch.. samma folk, samma allting.
Men nästa helg blir de ju Stockholm.. fast inte nån fest direkt. Snarare konditionstest o sånt :P
Hade det inte varit för att jag ska jobba på ett bröllop helgen efter hade vi kunnat åka då. Men de va bestämt sen länge tillbaka o hon ringde idag. Så det får väl bli nästa år eller nått när jag har en lucka ...

Aja nu ska jag föröska få lite ordning på min gardrob.



Och dig blir jag så jävla trött på.. :s :s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0