Ullared

Idag har jag och mamma varit i Ullared. Fan så kul! Har tjatat ett bra tag om att jag vill åka dit. Det var tredje gången gillt nu. Synd bara att vi skulle pricka in den soligaste dagen hittils i år.
Det va inte så jätte mycket folk faktiskt.. Vi började åka kl 5 på morgonen o var där strax innan 10 så vi hade många timmar på oss o shoppa loss. Mamma trivdes där som förväntat.. hon handla väääldigt mkt! Där låg till o med jag i lä ;P
Jag köpte riktigt mycket träningslinnen o toppar o sånt, måste fylla på förrådet lite. Ska ju börja träna mer seriöst nu .. började på Nautilus i onsdags. Känns bra faktiskt! Skönt o köra lite maskiner också, även om passen på träningsvärket är jätte bra. Men jag måste bli lite starkare nu innan lumpen känner jag.
Det är bara ca 3 månader kvar till inryck nu.. herregud vad fort det går! Känns inte som det var så länge sen som jag var i Kristiansstad och mönstrade, men det är snart ett halvår sen.

I morgon blir det jobb mellan 8-12 (älskar den tiden!) och sen om det är soligt förhoppningsvis lite sol o bad. Sen ska jag hinna med en sväng till Curre .. måste ju prova hans nya schabrak o mina nya ridbyxor ;) Sen blir det spinning på kvällen. Där har du min dag!
Så jävla skönt, känns som man börjar se slutet på jobbet nu. Sista dagen är 2 september. Jag trivs bra och det är grymt bra jobbarkompisar, men ska ändå bli skönt o få va ledig! Har jobbat så mycket i sommar. Det är typ första gången jag åker iväg eller gör ngt kul idag.. Men men, har ändå varit så tråkigt väder den här sommaren så hade ju varit segt att gå utan jobb. Hoppas jag, Sofie och Sophie kommer iväg till Bulgarien. Måste ju få lite semester med varmt väder!

Var på HM igår och snackade med chefen, kanske ska få helgjobb där :) Ska höra av mig i slutet av veckan så får vi se hur det blir. Men helt sysslolös vill jag ju inte gå i 2 månader :P

Hare fint!

// Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0