Lördag

Andra dagen hemma... o imorgon ska jag tillbaka till lumpen igen.
Får åka med pappa upp som tur är så kan åka ganska sent. Fan vad trött jag är.. borde inte vara det med tanke på hur mycket jag har sovit!
Idag har jag varit på stan med mamma. Har handlat lite saker till lumpen .. hittat några julklappar och så var vi och fikade på Cafékannan.

Idag var det snö ute när jag drog upp rullgardinen.. det är fan vinter nu. Känns lite sjukt att de redan är november.
Snart är det julafton.. wiie.

Det finns en sak jag saknar så jävla mycket.. och det finns bara en som vet precis vad det är jag menar :(
Men skit samma.. livet går vidare.

Aja, tänkte skriva ner mitt schema för det kommande året om nån är intresserad.. skriver de mest för att jag själv ska kunna kolla..

Schema 3:e Pluton
v.45 Inryck
v.46 Stationssystem, PEK, fältweekend
v.47 Tårgasmask utb, sjukvård
v.48 Inflytt k1, förstegsutb häst, ridutb
v.49 Förstegsutb häst, exercis
v.50 Förstegsutb häst, exercis
v.51 Förstegsutb häst, exercis
v 52 Stalltjänst
v.1 Stationssystem, närkamp, exercis
v.2 Stationssystem, närkamp, exercis
v.3 Stationssystem, närkamp, exercis
v.4 Gävle marmas skjutfält
v.5 Baskerprov
v.6 Ridutb
v.7 Ridutb
v.8 Ridutb
v.9 Cermoniexercis
v.10 Cermoniexercis
v.11 Högvakt till fots
v.12 Högvakt till fots
v.13 Högvakt till fots
v.14 Flytt till Kungsängen -
Stridsutb, bevaka/skydda objekt, handgranat utb

v.22 Beriden högvakt - Nationaldagen översten närvarar
v.23 Beriden högvakt
juli - aug Beridna högvakteri högt tempo
v.34 Sista beridna högvakten
v.36 Fokus på stridsutb
Slutövning
v.38 Muck!


Bye.

Kommentarer
Postat av: Annika

Hejsan militären! Hur går det för dig?
Hoppas allt är bra!!¨
Kram

2007-11-25 @ 11:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0