Inryck närmar sig

Nu är det ca tre veckor kvar tills jag rycker in i Lumpen.. det känns lite overkligt faktiskt. När jag fick veta att jag kom in var det ett halvår kvar till inryck.. med andra ord en evighet. men nu är det snart dags!
Idag har jag övat på att skjuta lite med pappa.. har ju aldrig ens hållt i ett vapen innan så jag kände att jag ville smygträna på det lite, så nu vet jag hur man håller o skjuter iaf :P
Börjar blir ganksa segt att gå hemma .. Det enda jag gör om dagarna är att träna. Nu har jag lämnat tillbaka Curre också så det blir inte så mkt stallbesök.
II helgen ska jag troligtvis åka till Kalmar och hälsa på Linda :) Det blir kul o komma iväg lite!
Nu ska jag förflytta mig fårn datorn och göra något vettigt.. vet inte exakt vad med kommer nog på nått hoppas jag..
Ska iaf ut o springa med sofie o sophie sen.. o sola också. Inte för att jag kommer bli så mkt brunare än vad jag redan är det här året men skit samma.. de e ju skönt o sola också, man känner sig lite fräsch.

Jaja, nu ska jag gå, ha de bra!

/Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0