Alex Schulman

Var inne på aftonbadet idag och lälste lite i Alex Schulmans blogg, You know, han som är med i Adam och Gry o snackar om fönstret mot mediavärlde. Han verkade vara en extremt dryg person i mina ögon, men efter att jag har läst hans blogg har jag kommit fram till att han är extremt rolig också!
Tex de här han har skrivt om E-type, de är så sant som de va sagt ;)



Jag går in på Aftonbladet.se för första gången på över en vecka och möts av en syn som gör att jag aldrig mer vill återvända till Sverige. Aftonbladet slår stort upp det faktum att E-Type ska spela i kvällens Allsång. Själv vill han väl inget hellre naturligtvis, men det är klart att allsång är ju allsång och möjligen går en medverkan där inte riktigt ihop med den image som E-Type försökt bygga upp genom åren. Ni vet, alla fuck-off-tecken, alla dödskalleringar, alla läderjackor, allt det där hårdrockshåret... Allt det där skriker ju: "I HATE THE FUCKING ALLSÅNG!"

Och nu ska han plötsligt vara med. Hur ska han lösa det? Jo, han kommunicerar ut i medierna precis hur lite han bryr sig om den där jävla allsången. Han kommunicerar ut: "I dont give a fuck". E-Type väljer att exemplifiera denna "jag skiter i allt"-attityd genom att triumferande säga till Aftonbladetreportern: "Jag vet inte vilken tid det börjar".

Och så tillägger han: "Jag bryr mig inte om det heller".

Han vet inte vilken tid Allsång börjar.
Han bryr sig inte om det.


Vilken manifestation i cool och gränslös respektlöshet! E-Type, det är en kille som man inte messar med. För helvete, han vet inte ens när Allsången börjar, så jävla gränslöst flippad i huvet är han, den sjuka fan. Han säger fuck you till hela världen, han skiter i konventionerna, han skiter i allt "som man borde göra", han skiter fullständigt vilken tid den där jävla allsången börjar.

Sån är han, E-Type. Han uppträder vsserligen på Allsång i kväll, men han vet inte när programmet börjar. Och även om han visste det, så skiter han i det.





KLOCKREN ELLER asg :D


Läs hans blogg här: http://blogg.aftonbladet.se/14002/

Kommentarer
Postat av: Marcus

Hahahaha, hur skönt som helst det där. Men så var det väl det roligaste som fanns på bloggen hans. Förstår inte riktigt hur han blev så stor!
//också blivande dragon

2007-09-29 @ 00:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0