Hej då Lysingsbadet! Ses aldrig mer!

Nu sitter jag här i personalrummet på lysingsbadet för sista gången i sommar!
Fy fan vad härligt det känns..efter alla dessa dagar så är det nu SLUT. Det har varit roligt o jobba här men samtidigt jobbigt också.. det bästa av allt är ju ändå när man kollar kontot. Behöver inte snåla nu iallafall :)
Tror jag ska gå o klippa mig.. hade tänkt anlita min proffsfrisör Sofie (hon är billig också), men sen tänkte jag att jag faktiskt kan kosta på mig ett proffs ;) jag ska gå till People. Har hört mycket bra om dom!

Hmm.. vad ska man göra mer ? Kanske köpa sig lite nya kläder.. o festa! Som jag knappt har hunnit med nu i sommar. Och inte haft lust till heller av olika anledningar.. inte dricka massa iaf.
Nästa helg blir de lite raj-raj iaf.. Vi drar till örebro. Så himla skönt o komma iväg från stan lite!
Blev ju inget av Bulgarien, men får ta lite småresor istället.. Eskilstuna lär också bli besökt av oss.. om de går enligt planerna ;)

Idag var jag o käkade lunch med mamma, pappa o André.. var onyttig och käkade pizza. Men de var ett bra tag sen sist nu så de gör inget :) Sen ikväll blir det en tjejmiddag på Harrys med Sofie, Amanda, Ina och Ida. Ska bli riktgit kul! Var länge sen vi sågs nu känns de som.. Förhoppningsvis blir de en lång kväll som kanske slutar på statt.. vem vet.

Ska flytta in Curre till Målserum i morgon.. blir bra o ha honom lite närmare! Där finns lite bättre ridmöjligeter med.

Så jaa.. nu var livet på lysingsbadet slut.. nu återgår ajg till mitt vanliga liv.. Ska koncentrera mig på att träna, rida och resten av tiden bara ha så kul jag kan innan det hårda livet som militär startar! ;)

Ha de nice

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0