Om mig


Emelie Lejonqvist


image20







PERSONLIGHET:
Blyg; Oftast inte!
Långsam; Jaa.. speciellt på morgonen
Stressad; Brukar inte stressa upp mig så ofta men när jag gör de blir de rejält
Tålmodig; Haha, NEJ
Djup; Jaa de är jag
Öppen; Ja
Ärlig; Japp, det varar längst
Positiv; Oftast, försöker alltid vara de iaf ;>
Rolig; Klart!
Ansvarsfull; Ja, om jag inte är onykter :P

(VÄNSKAP) JAG HAR:
Svikit en kompis; Jaa.. nån gång
Förlorat en bästa vän; Jaa.. 2
Sagt att jag älskar en kompis; Nej har jag aldrig sagt
Sovit med en killkompis; Aaa
Sovit med en tjejkompis; Aaa
Pussat en av samma kön; Jaa, men tycker inte om de ;)
Slagit en kompis; Hmm näe
En kompis som vet allt; Annso
Berättat hemligheter; Berättat hemligheter om mig för kompisar ja, men aldrig sagt nått som nån annan berättat i förtroende

(KÄRLEK) JAG HAR:
Blivit sårad; För många gånger
Haft stadigt förhållande; Ja, de va inte så länge sen
Krossat någons hjärta; Jo jag har nog det tyvärr
Gett någon ditt hjärta; Mmm =)
"Playat"; Nej, usch
Sagt att jag älskar någon och menat det; Absolut
Sagt att jag älskar någon, och ljugit; Näee

(FAVORITER) FAVORIT;
Låt just nu; Timberland - way i are
Pryl; datorn kanske ;>
Film; Romantiska filmer
Bok; Tusen ggr starkare
Lärare i skolan; Cilla o Malin
Plats; Stugan
Frukt; Banan

(ÖVRIGT) JAG HAR:
Sytt; Jaa.. syr mina egna kläder!
Opererat mig; Nej :>
Cyklat omkull; Haha jo de har blivit nåra ggr på väg hem från stan lördagkvällar
Sjungit i duschen; Jaa de e nice ;)
Hoppat bungyjump; Näe men vill prova nån gång!
Fobi för något; Nej inte fobi, men jag tycke ronte om blixtar o sånt när man är ute
Sett någon dö; nej, o det är jag glad för
Varit på begravning; Jaa
Sagt att jag hatar någon; Nej, inte direkt till personen


LIVET:
Svart eller vitt; Svart
Rött eller blått; Blått
Skriva eller tala; tala..men jag tycker mycket om i skriva med!
Vatten eller coca cola; Vatten
Nagelbitare; Näe, usch
Mobil eller mp3; Mobil
Snygg eller charmig; Charmig
Lösgodis eller choklad; Choklad!
Frukt eller grönsak; frukt .. fast tomat e ju grymt gott med
Film eller serie; Serie
Festa eller softa: Festa
Sommar eller vinter; Sommar.. då leker livet
Fredag eller lördag; Lördag
Ljus eller lampa; Ljus e mysigt
Övervikt eller undernärd; hellre undernärd
Kärlek eller vänskap; De går inte o välja!
Bio eller hemmakväll; Hemmkväll


image22

Kommentarer
Postat av: Johannawingerstad

hehe nja det var jag inte om jag kommer göra.. men jag saknar gammla klassen hur mycket som helst... den var så! mycket bättre...=S

2007-09-18 @ 18:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0