Tävling

Igår var jag med på tävlingen med Krut.
Jag gjorde en "lejonqvist" o ramlade av på framhoppningen haha.. hästen skenade runt glad som bara den i ca 10 minuter innan Lt Malmén tog saken i egna händer o gick in o sa "PTROO" .. då stannade han direkt. Den mannen har lite respekt med sig kan man säga!
Jag startade först av alla.. lite nervöst men samtidgt skönt o få det gjort. Hela skvadronen var där o hejade på oss. Kul med lite hejarklack!
Jag gick nolla o han skötte sig verkligen jätte bra. Sen var det bara o vänta på de andra 15 startade innan det var dags för oss som gått 0a att rida omhoppningen. Jag gick nolla även där och måste säga att jag e riktigt nöjd med både min o kruts insats. Tiden räckte till en 3:e plats. Vann gjorde Hinas, 2:a Johansson (han var värd o vinna), jag på tredje plats o Lingheimer 4:a. Bara 3:e pluton på pallen!
Gutt som fan.
Om inte annat så kommer Kapten Hjelm bli nöjd!



krut


Måste säga att jag har saknat hoppningen..kanske skulle ta tag i det igen nu när jag muckar.
Aja, nu ska jag åka o möta NIklas sen blir det en kväll ute.
Imorgon drar jag till Stockholm för näst sista gången EVER.
Ha de nice!


// Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0