Hopptävling

Idag och igår har varit riktiga regndagar..har öst ner från morgon till kväll nästan. Igår hade vi orientering i skitvädret med! Det var inte kul överhuvudtaget. Men det var bara i bita ihop.. ingen risk att dom ställer in något för "lite" regns skull.
Idag hade vi seriehoppning, alltså hoptävling med häst. Jag hade Krut.. och han gjorde skäl för sitt namn idag kan jag lova! Men han är duktig, 100% ärlig på hinder, han går verkligen på ALLT.. nackdelen är bra att det går så enormt fort.
Sen är jag lite ovan också. Har tävlat rätt mkt tidigare men då främst ponny o det är ju ca 2 år sen.
Vi var ute på stora gräsbanan.. fy fan vilken fin hoppbana alltså! Och den är verkligen grymt stor.
På framridningen blev han lite väl glad o bockade som fan efter ett hinder så jag åkte av.. men sen skärpte både han o jag till oss o på själv banan gick jag 0:a.. så det ser ljust ut inför finalen .. bara jag kan hålla ihop honom ordentligt.

Så himla kul o hoppa igen! Vi kommer tävla i dresyr o terräng med samma hästar.
Imorgon är det beriden högvakt. näst sisa högvakten nånsin! wiiie.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0