En vecka i frihet går fort

Snart har en vecka här hemma gått.. Tiden går fort när amn har roligt brukar dom säga. Inte för att jag har haft sådär jätte kul hela tiden men tiden har ändå bara flugit iväg. Lite vettigt har jag hunnit med iaf. Jag har varit nere på träningsverket ett par gånger o bl a fått träna mitt efterlängtade boxpass.
Sen så har jag varit ute i stallet och ridit på Pelé. Det var riktigt kul o komma ut dit o se lite gamla ansikten igen. Det är många som är väldigt nyfikna på hur det går för mig och vad jag får göra för nått. Imorgon ska jag ut till stallet igen och rida dressyrlektion.. jag kan ju inte tappa formen helt nu när jag är hemma!

För övrigt den här veckan så har jag spanat lite på vad jag kan göra sedan efter lumpen. I väldigt god tid ajg vet.. men hellre det så att man inte står där utan jobb sen! Ska lämna in en ansökan på Ostkustens bevakningstjänst så får vi se vad som händer. Idag har jag varit på Securitas. Jag trodde bara jag skulle dit för att lämna mitt CV och att chefen skulle få se vem jag var, men det visade sig snarare vara en arbetsintervju! Han var väldigt positiv och när jag har muckat så kunde jag få en timanställning där om jag ville. Det känns skönt att veta att man har ett jobb om man vill. Sen tror jag inte att väktarjobbet på Securitas är det allra roligaste, iomed att man mest åker runt själv och låser byggnader. Jag tycker mer om att jobba tillsammans med andra. Men som sagt, får jag inte något annat jobb så har jag ju det här spikat. Lönen var bra och det är nog ändå ett ganska soft jobb. får snacka lite med adde o se vad han säger om det.
 
Om du lämnade mig nu.. 
Vilken bra låt. Det är ju nästan så att man kan kalla den ett mästerverk. Deras röster passar så bra ihop.. o så alla stråkinstrument.. och den väligt fina texten. Perfekt att lyssna på när man sitter här hemma ensam i mörkret strax efter midnatt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0