Milen

Idag sprang vi milen.
Jag kom in på 57 minuter.. jag är riktigt nöjd med den tiden faktiskt!
Har inte tränat så mkt sista tiden , o har aldrig sprungit så långt på tid. Vi startade vid Kaknästornet på Gärdet ungefär, och sprang runt kusten...fint var det men man kunde inte njuta så mkt eftersom man svettades sönder :P
Sen hade vi lite drilltroppsträning lärde oss ett nytt moment precis ibörjan av programmet.. man går igenom varandra och formerar som ett hjärta.

Imorgon är det högvakt igen. jag ska stå på Lejonbacken - som vanligt!

En annan rolig sak som hände idag var att unghästarna kom tillbaka.
Ska prata med Lt Malmén om jag kan rida Red Exellence lite framöver.
Det känns så himla skönt o vara klar med fysgrejjerna.. som en stor sten som lossnat från bröstet.
Nu är det tre fotvakter kvar på Stockholms slott, sen e det permission!

Ikväll har ja varit på bio..vi såg Narnia. Helt okej film. Kankse lite väl mkt disneyaktig o gulligull, men ändå en hel del sköna effekter och snygga miljöer. Nått som vi tänkte på var att det aldrig kom något blod när dom högg svärd o annat i varandra. Men det är ju en barn film så det är kanske förståeligt!
Gillade prinsen..riktigt het ;)

Nu ska jag sova, godnatt.



aslan







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0