Tisdag

Nu har vi gjort två beridna högvakter.
Det har gått riktigt bra, jag har ridit Red Exellence (som jag tränade på Strömsholm med sabel mm) och Picasso, som även han är ny för iår. Med tanke på att ingen av dem har gått en högvalkt förut så skötte dom sig riktigt bra!
Första dygnet stod jag på post 7 i slottsbacken och då fick jag kalla på patrullen en gång när det kom ett gäng killar på nattpasset mellan 2-4..
Idag var jag nattpatrull.. de hände inte ett skit :P Ovanlig!
Nu är det två beridna högvakter kvar + em drottningholmsvakt som vi går på imorgon.
Vi går av på lördag o sen e vi lediga på söndag ;D Då kommer mamma, pappa, andré o malin hit.

Nu ska jag gå o borsta tänderna o sen blir det sovdags!
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0