Hemmåt.

Idag har vi återigen varit på skjutbanan, idag var det jaktskott som tränades.
Men men, orkar inte skriva om dagen för det gjorde jag så mkt igår.
Imorgon är det fredag! Imorgon åker jag hem! :D :D Så jävla underbart det ska bli o återse allt o alla.
Det känns som man har varit här riktigt länge nu.. de e snart 3 veckor sen vi va på Gröna Lund. Daimen e slut, o de är all energi man hade fått av "sommarlovet!" också.
Visserligen får vi bara va hemma 2 dagar men det spelar ingen roll, jag kommer njuta ändå.
Imorgon ska jag på fest hos anna, hoppas jag kan ta tåget 14:40 så är jag hemma 19:20.
Sen blir det nog o dra ner på stan, o kanske palladium eller statt.
På lördagen ska jag grilla med mamma o dom, kanske ut till sommarstugan och såklart fest på kvällen.. det är ju bara Visfestivalen en gång om året så då ska de festas!

Nu ska jag ner på gymmet med Norén..
Vi ses i helgen kanske!

/ Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0