VIsfestivalen

Då var första dagen på Vis avklarad!
Kom iväg rätt så sent till Anna eftersom jag inte var hemma förrän 19:30 och maten inte var färdig förrän 20:00.
Det var rätt mkt folk hemma hos henne, bl a Emelie, Sara, Mabel, Lisa, Elin o Louise. O så sofie såklart! Sen var de även lite av Annas syrras polare.
Drack min medhavda bacardi apple o nåra cider jag hitta i källaren (som visst var Malins hehe). Dom smakaade iof skit så dem fick man trycka i sig med mkt ansträngning.
Vi stannade dock in så länge hos Anna utan begav oss istället vidare till Sophie som hade fest i sin lägenhet ute i Piperskärr. Kändes faktiskt värt o trampa sig ut dit, även om de va långt.
Där mötte vi Benny och Niklas (länge sen sist nu!), Sandra o Oskarshamnsfolket.
Var riktigt kul där ute... synd att man inte kom tidigare!
Sen drog vi till stan o Sahara..
Tänkte gå in på Palladium men sket i de sen, så mkt folk. Det får bli ikvälll istället.
Ikväll ska jag fan ta min Palladium-oskuld.


me


Aja nu ska jag ta tag i mig själv o göra något. Till ex bestämma vad jag ska göra ikväll.
Ciao.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0