Gränsö




Idag har jag och sofie varit ute på Gränsö o vandrat omkring i skogarna.
Riktigt trelvigt faktiskt.. de var fint väder.. bara lite för mycket blåst.
Kanske blir första o sista promenaden där ute för mig i sommar.. känns som jag inte kommer ha någon tid för det sen.
Är ledig VIS-helgen o efter den tror jag knappast vi får åka hem så mkt :/
Surt o missa hela sommaren, förhoppningsvis akn jag ta igen det lite mer nästa år.

När vi hade gått på Gränsö åkte vi in till stan. Jag lämnade in ansökningar lite varstans..
På Willys verkade dom rätt intresserade.. chefen sa att jag skulle återkomma när det närmade sig muck.
Skulle va riktigt kul o jobba där tror jag. Mycket ungdomar osv i personalen.. sen är det en bra mataffär också.

Aja, nu ska jag åka till träningvärket och köra bodypump.
Sista kvällen hemma :(
Men imorgon blir det Gröna Lund med 4 lumpenpolare!

/Emelie





Sofie on the beach







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0