Högvakt

Äntligen hemma från högvakt igen!
Visserligen var det bara ett dygn men det tar ändå rätt mkt. Det är sjukt mycket folk vid slottet nu.. mest ryssar och kineser.
Sen finns det ju lite feta amerikanare och fina engelsmän.. man lär sig se skillnad på folk och folk ganska fort.. sen när de kommer närmare och man hör vilket språk dom pratar hör man om man har gissat rätt.

Jag stod på post 2 id västra slottsvalvet .. där alla bilar kör in. Rätt kul post.. på natten stod jag på Lejonbacken med Öberg.
Där är det lugnt.. man kan säga att det är helt jävla stendött faktiskt :P
Tror jag fik ihop 4 timmars sömn detta dygn.. o då var det inte sammanhängande heller. Jag är glad att vi inte har tredygnsvakter nu iaf!! Men imorgon blir det post 2 som gäller igen..

Idag har vi tagit en riktig härlig social kväll.. hah. Vi kände att vi var värda o unna oss nånting nu när vi varit sååå duktiga o vaktat kungen.. o dessutom blivit förevigade på kort några tusen gånger.
Så vi gick till min favorti restaurang här i Stockholm, mongolisk. Vi var där strax innan sommarledigheten också, men inte alla som var med idag. Nu var det jag, Fredrik, Björn, Rickard, Aram och Anton . Kör med förnamnen för en gångs skull ;)
SHIT vad vi åt. Jag var mätt sist, men idag var jag nog mer än mätt. Mådde nästan illa.. men man får skylla sig själv. Har ju käkat äckliga mackor på slottet så nu var man hungrig. Efter soppa, bröd, kött, fisk, nudlar o allt möjligt blev det glass på det o sen såg man gravid ut.
Sen drog vi till fältöversten för dom skulle köpa energy grejjer till imorrrn.. redbull o powerdrinkar o massa skit.
Sen har vi även övat lite på axel - i armen daim. :D


ddddd

Nordström o Norén utanför restaurangen.


gggg

Luiga drar en pose



eeee


rulltrappan på väg till Östermalm



ss



Givakt ffs



ddd


Norén pillar aldrig på sig själv.. lovar. Haha



Tack o Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0