Mocka bajs, hell yeah I like it!

Hej hopp nu är jag tillbaka o skriver lite här igen!
Det var ett tag sen men har fullt upp, om vanligt. Plus att jag är liite lat också, men bara lite.

Det har hänt en viktig sak sen jag skrev sist: vår första beridma högvakt. Dock inte att förglömma är nationaldagen, Dessa två dagar ska jag berätta mer om en annan dag, för just nu e jag så trött o att försöka återge mina upplevelser dom dagarna i de tillståndet jag är nu skulle bara bli dåligt. Så därför blir de sen när jag är hemma igen.
För tillfället är jag fortfarande kvar här på Liiidingövägen, fast i skiten kan man säga (bokstavligt talat). Det är nämligen så att jag, resternade tilsåtndsryttare på plutonen+ sabri, nordströ,kerro o luiga är kvar här för att städa stallet.
Vi har mockat bajs som svin. Jag drömmer om spån. Sabri blev inte förvånad när han upptäckte i duschen idag att hans navelludd bestod av spån. Haha, det var kul. Då har man mockat tillräckligt känns det som.
Vi har även putsa alla tärna o kandar.

Men det är inte bara slit o släp. Idag slutade vi kl 14:00 o vi hann med en hoppningrunda på NK o Gallerian OCH en buffé på en Mongolisk restaurang. Sjukt gott, o nice med nya kläder.
Nu är jag väldigt mätt. Kommer inte behöva äta frukost imorgon ;)
På vägen hem hittade jag o Kerro en kundvagn, han körde mig i den. Det gick fort o var livsfarligt haha.. det bästa är att det finns på film.

Imorgon är jag stallpost.. ingen kort dag alltså.
Men nu ska jag sova, skriver mer sen som sagt.
/Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0