Imorgon är det fredag!

Idag har jag varit och vaccinerat mig mot hepatit B och meningovax. Det känns lite i armen nu.. buhuu :(
Fast det går nog över snart!
Idag skrev jag lite listor.. packlista och vad reseapoteket ska innehålla. Sen har jag skrivit ut mitt visum, gjort klart det sista med mina engelska CV:n och lite annat smått och gott.
Sen var jag på stan med Sofie.. handlade lite smink och annat skit.. har ju redan fixat present till sophies fest imorgon för länge sen :) Inget panikköp här inte.
Hon provade lite saker i min garderob tills imorgon.. själv köpte jag nya kläder på Gina Tricot i Linköping när jag var där i måndags. Så jag vet redan vad jag ska ha på mig!

Igår var jag faktiskt duktig. "Jobbade" lite här hemma.. krattade löv, plockade frukt, städade uthuset och nere i tvättstugan. Det var riktigt skitigt och äckligt där nere kan jag meddela. Men det tog några timmar och jag fick 600 spänn för det så det var det värt!

Imorgon är det äntligen fredag! Hela veckan har jag längtat efter denna dag som jag tror kommer bli riktigt kul.
Finns många bra skäl till att den kommer att bli bra:
1. Sophies FEST!
2. Viktor kommer hit :D
3. Linda, Larsson o Magnus kommer hit
4. Det är fredag, min favoritdag på veckan!

Kan inte tiden gå lite fortare så jag kan gå o lägga mig så det kan bli fredag snart?





/ Emme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0