Mer förkylning åt folket!

Varför ska jag ha sånt oflyt och bli sjuk för?
Det är så långtråkigt och vara hemma.
Har lust o träna.. känns som man har mycket energi men huvvet hänger liksom inte med riktigt i svängarna.
Och så nyser jag hela tiden.. men nu kan jag iaf prata som normala civiliserade människor vilket jag ser som ett stort +
hehe
Det är lite jobbigt när man måste ta i som om man skulle skrika något till en person 4 mil bort bara man vill säga något.
Ska kurera mig lite nu..
Sen när allt e frid o fröjd igen då jävlar..
då ska jag inte va så lat och bara va hemma.
Jaja, det finns dom som har större problem än lite förkylning ..
Jag har det rätt bra ändå!! :)

Igår var jag hos Anna. Vi kollade på Brokenheartkid och bakade kladdkaka.. fast det var mest  Anna som bakade. Ju fler kockar..
Filmen kan jag säga får 2 toastes av 5 möjliga.
Det var ingen höjdare med andra ord. Men wtf.. den gick o se. Inte för vi kollade så mycket, snackade mest kändes det som. Och åt :D haha.
Men fick ett tips om en film som hette P.S I love you som Anna hade sett och tyckte om. Hon har ungefär samma smak som jag så det blir nog o gå o se den filmen.

Övriga deltagare denna afton var Sofie's Emelie och Emma.
Dom hade väldigt kul åt mig på 2 punkter:
1. Jag hade parkerat min cykel på bilparkeringen.
Alltså helt fel som vanligt.
Jag lyckas aldrig parkera min cykel där den ska va.. orkar inte engagera mig i sånt helt enkelt. Det är fan konstigt att den inte har blivit bortfraktad någon gång.
2. Jag träffade Lollo på arbetsförmedlingen häromdan och trodde att hennes pojkvän var hennnes bror!
Haha.. det är kanske lite typiskt mig också men hur lätt är det o ha koll? Jag har liksom varit i Stockholm ett år hur ska jag kunna ha koll på alla här hemma?!
Det var dock sjukt kul ändå. :D
Och han var lik hennes bror, det sa t.o.m Sofie! Så jag fick lite medhåll iaf!! ;)

På tal om annat:
Hoppas det går o kombinera ihop Sophie's 20års partaj med Lindas inflyttningsfest.. vore ju riktigt kul om man kunde komma på båda. Ibland vore de bra o kunna dela på sig. Men Linda verkade riktigt pepp på att komma hit. Det har hon ju velat länge..
Det vore skojj o träffa Emil med! Jag har ju inte godkänt honom än ;)
Men han verkar grymt trevlig. Pratade med mamma o pappa idag om att ta hem lite folk och dom hade inga problem med det. Sen kommer nog Viktor hit då också. Fan vad kul vi kommer ha om mina planer går som dom ska!
Sophie hade bjudit 40 pers + mina lumpare så då blir de ett gäng!
O Lindas inflyttningsfest lär bli sjukt kul. Om jag känner den damen rätt.
Aja, nu ska jag gå o dra något gammalt över mig och knarka alvedon och näsdroppar!



// Freulin Löwezweig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0