Projekt

Idag har jag börjat på ett projekt!
Men vad det är kan jag inte tala om..
Men det är kul iallafall! :)

Och så var jag o bokad in vaccination. Det finns ju endel skit där nere kan jag tänka mig.
Får se vad dom rekommenderar att man ska vaccinera sig mot. Men det blir nog bara hepatit B.
Bara mamma som är lite nojig :P

Har fixat mina CVn idag.. både det på engelska och det på svenska.
Imorgon ska jag ut o springa - ja ni hörde rätt! Det är fan dags o ta tag i det nu, jag kan inte skylla på att jag är sjukt (har lite ont i halsen dock men de skiter jag i) och jag måste fan röra på mig. Min period med högintensiv träning var allt för många månader sen nu.. Så imorrn blir det joggingskor på..
Sen ska jag gå på stan med sofie o anna o fixa lite o sen ska jag ha teorin ute i stallet.

Två dagar kvar till tyskland nu. Känns konstigt o säga de, men jag känner verkligen ingenting för den resan.. varken ser fram emot det eller tkr de ska bli tråkigt. Den bara är.
Jag tror det beror på att jag har annat o tänka på nu.. Australien tar upp mer fokus kan man ju säga.
Men det blir nog kul där.. när man inte har nåra förväntningar brukar de ju bli bra. Vi ska ju uppträda för 12 000 pers.. de kommer bli häftigt.

Nu ska jag sova tror jag.
Goodnight.

/ Lejonqvist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0