Resan bokad!

Idag är resan till Australien bokad!
Vi åker den 17 november från Göteborg, byter flyg i London, mellanlandar i Singapore för att slutligen landa i Sydney.
Flyget går klockan 07:10 på morgonen så vi måste åka från Mellerud typ mitt i natten. Tur att det finns snälla människor som skjutsar :)
Sen på vägen hem kommer vi stanna i Bangkok i 6 dagar. Det lär vara endel regn då eftersom de e monsunperiod i Thailand då, men vi ska ju ändå mest shoppa o se själva staden så det spelar inte så stor roll. Tror nog jag kommer få nog av sol efter ett halvår i Australien och en månad ute i öken!
Sen har jag ju dessutom ett mycket förnämligt resesällskap, nämligen dirty Harry som jag tror jag kommer ha mkt glädje (och nytta!) av ;) Jag tror att han är ungefär lika lättad som jag över att allt är klart nu.

Jaha, då behöver man inte oroa sig för det där något mer.. ska bara ta några vaccinationer, fixa med försäkringsbolaget och handla in lite prylar t ex en fet ryggsäck. Men det är ju bara detaljer.

Imorgon åker jag mot Tyskland. Jag vill inte.
Hoppas det blir kul.. brukar ju bli bra när man inte förväntar sig så mkt. Och just nu färväntar jag mig nada av denna tripp så kanske blir de the worlds greatest bara för det.



Tänk om allt bara kunde vara perfekt nu.
Det får bara inte vara så... inte nu. Det är verkligen ingen timing överhuvudtaget. Det är fan alltid något som ska jävlas med en.. blir galen.
Aja, ska ta tag i det när jag kommer hem igen. Finns inget jag kan göra nu ändå. Mer än att må dåligt.
Skit samma.. ska inte tänka på det. Det löser ändå ingenting :(

Nu ska jag gå o glo på tv. Ha det bra här hemma, medans jag är i hitlers hemland.
Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0