Tv serier!

Idag har jag varit duktig.
Var ute och gick med Sophie i 2½ timma. Det var riktigt skönt..
Vi gick ut till stallet, runt hela Marsbäcken och sen hem till henne.
Nu har vi lagat schnitzel o  potatis.. numera är jag mätt o go.

Ikväll ska jag se på Bonde söker fru. Kanal 4 20:00 om det är någon som inte har koll!
Det är något med det programmet som är så gulligt. Vet inte om det är de småtöntiga bönderna som fnissar som 13 åringar när de ska ringa upp en tjej, eller om det är alla fina sommarbilder man får se..
Idag ska dom möta sina UTVALDA för första gången. Hehe..
Och idag är dessutom ett av de bästa programmen som finns: Grey's Anatomy.
Det är inte en läkarserie bland alla andra. Det är outstanding.


Här kommer min lista över..




 BÄSTA PROGRAMMEN HÖSTEN -08
(vissa mer interligensbefriade än andra, men skit samma, jag ser inte på tv för att bli smart!)

1. Grey's anatomy   -   Karatärer man inte kan låta bli att tycka om
2. Ensam mamma söker  - Sophies moster är faktiskt med!
3. Desperate Housewifes  -   Roligt och oförutsägbart
4. Bonde söker fru   -  Gulliga bönder
5. Idol   -  Johan Palm.. the little rocker  - I like!







Imorgon ska jag nog skriva Cv. Och lite annat trams.
Tack och godnatt, nu börjar min tvkväll :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0