Musiktips med mera.

Har nog upptäkt ett band som jag verkligen gillar.
Har ju hört dem förut och gillat endel låtar men nu har jag verkligen lyssnat in mig.. och bandet är....:
Foo Fighters
Grymt bra sångare.. och bra texter.
De fem bästa låtarna är enligt mig:

1. Everlong (texten!!)
2. The Pretender (På gärnsen till uttjatat, men det är fortfarande en sjukt bra låt)
3. Times like these (gitarrerna, text.. allt)
4. My Hero (fin som fan)
5. Learn to fly (härligt sound)

Där har ni dagsens musiktips direkt fårn flädervägen.. lyssna o njut!

Nu ska jag ut till stallet och hjälpa Ina att rida lite hästar. Har ingen aning om vilka det blir men det är sånt som märks.
Ikväll ska jag träna box. Ska bli kul!
Föresten fick jag inte jobbet på Ostkustems bevakningstjänst som väktare.. fan.
Men hålller på o funderar ut lite annat jag ska göra.. kommer nog bli bra tillslut ändå!
Och nu är det bara 6 dagar kvar..

// Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0