Thoughts

Ibland vänds hela livet i ett enda ögonblick.
Kanske för att man valde just den stigen, stannade 5 minuter längre på den platsen.
Det är märkligt hur så lite ibland kan göra så stor skillnad.
Jag trodde jag visste exakt vad jag tyckte om vissa saker och vad jag ska göra med mitt liv.

 
Jag har ett bra liv som det är nu, absolut.
Jag är nöjd med min tillvaro och det jag har åstadkommit med mig själv de senaste 20 åren.
Nu är jag snart vuxen.. rent åldersmässigt så är jag nog praktiskt taget redan det.
Ibland kan det ändå kännas som man vill ha ut mer av livet.. Jag är nog en ganksa rastlös själ i ärlighetens namn.
Finns så mycket jag vill göra, se.. Jag vill ha fler utmaningar. Nu är jag fri.. det är skönt men efter 2 dagar är jag uttråkad.
Det finns dock en sak i mitt liv exakt just nu som gör mig så sjukt glad över att finnas till.
Vad denna sak är tänker jag nog inte skriva här för det känns lite för privat..

Man blir förvånad ibland.. vad det är som får saker att ske?
Ödet?
Jag har ingen aning.
Men en sak vet jag, att den som styr över oss, om det nu finns nån slags gud.. han skulle jag vilja prata med!


/ Emelie








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0