Modebloggen has began




TJA.


Idag har jag varit och fikat med mina gamla lärare på hotell o restaurang. Det var mysigt.
Speciellt kul var det att träffa Stefan, han är helt klockren den mannen.
Han har gjort lumpen fick jag veta, för länge sedan.. 70- talet. Och då fanns det minsann inga tjejer i lumpen!
Det gjorde han klart för mig.
Näe, han är go. Skulle kunna tänka mig att ha honom som stand-in pappa.
Då hade man iaf haft någon att skratta åt.
Sen träffade jag även Maj, Gittan och Cilla.. men dom har jag ju träffat innan också.
Vi satt och pratade om vad alla gör nuförtiden .. och vad vi skulle göra med våra liv.
Jag säger "vi" för jag var inte där själv. Hade Sofie och Sara med mig också.





När vi tryckt i oss lite bullar och tårta som var precis så där gott som jag kom ihåg Hr:s egenbakade fika så gick vi på stan. Jag köpte linser, halsband och sen blev det en klänning, ett linne och strumpbyxor på Lager 157 också.
Jag och Sara passade även på o gå in i erotik och underklädesaffären bredvid.. haha där hittade vi både det ena och det andra!

Kan ju göra som alla dom här modebloggarna och lägga upp bilder på mina inköp.. heheh.
Kan ju vara trevligt med bilder på något annat än bara mig själv i den här bloggen!






Klänning, Fröken söt 200 :-




Brottarlinne, Lager 157 25:-




Trosor, 30:-



Strumpbyxor + 2 st Overknee socks 110:-





Pärlhalsband & örhängen, pieces 99 :-



Så där var alla inköp. Känns som jag gjorde några riktigt bra kap.
Nu blir ju problemet vad man ska ha på sig på fredag.

 Dagens i-landsproblem : Jag har för mycket snygga kläder så jag vet inte vad jag ska välja.

I lumpen var det enkelt .. grönt, grönt.. eller grönt. Men nu jävlar! Nu kan man klä sig som tjej igen och det känns bra kan jag meddela.
Jag kanske skulle bli en sån där modebloggare? Tänk vad bra! En ny BlondinBella. Eller vad skulle man heta? LäckraLejonet. EnsaståendeEmelie's super ultra heta modefashion blogg.. yeah.
Där har vi det.

Hello my new life.. dra in ett par mille o sen luta sig tillbaka resten av livet. Kan väl inte vara så svårt o bli populär?
Bara att skriva lite skit om vad man vill köpa, vad kändisarna har och om de senaste nyttighetsdrinkarna och vad man hittar på med sin uuuuuursnygga pojkvän. Fast jag tror de har en gräns där att man inte får ha över 2 i IQ. Så kanske faller på den biten. Fan.

Aja, får väl fortsätta blogga om det som jag har bloggat om hittils.. mitt högst intressanta liv.
Okej då, jag kan erkänna att det inte är så JÄTTE intressant men ändå, jag har ju läsare.
Du sitter ju o läser just nu!
Så något måste det vara.

Får se om det blir någon träning idag.. Har lust o röra på mig men känner mig lite småsjuk och jag vill helst inte att det ska bli värre :P
Men men.. har några timmar på mig att tänka. Kanske skulle ta o städa rummet o fixa lite så det är fint!



Tack o godnatt (om 8 timmar hah)



// £ m £ l i £





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0