Hej Bloggen!

Nu är jag hemma från Australien och därmed är det slut med skrivandet på resedagboken och istället kommer jag använda dig min fina lilla blogg :)

Nu har man börjat förstå att man e hemma igen och att mitt sk "vanliga" liv drar igång igen, något jag har sett fram emot. Jobb på willys, häst, träning på TR, fester med kompisarna, vara vid stugan och träffa Viktor så mycket det går är min plan..

I förrgår tog andre studenten vilket vi firade mkt här hemma, det var riktigt kul o träffa alla igen!
Fick även besok av linda och min älskling..

Nu sitter jag och funderar på om jag ska ta mitt första träningspass på Tjust rehb eller inte, men jag tror det lutar åt det sist nämnda för jag ska jobba vid 6 imorrn och då vill jag gärna va i någelunda bra skick.. får ta det sen i veckan.

Vi hämtade Curre idag, han var sig lik. Ska bli kul o rida igen. Men idag får han vänja sig vid den nya hagen o kompisarna.
 Nu ska jag fixa iordning mitt rum!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0