Sexparty

På fredag, alltså om en vecka ska jag på sexparty hos Sophie. Ska bli jävligt skojj faktiskt!! Har haft det här hemma en gång men det var nog minst 2 år sen. För er som inte vet vad sexparty är så kan jag tala om att det inte handlar om någon slags orgie i gruppsex utan det är ungefär som ett tupperwear party, förutom att hon som kommer med grejer har dildos, massageolja osv istället. Bra förfests aktivitet, det kan jag rekommendera.
Sophie fyller 21 år idag så det är hennes födelsedagsfest. Ikväll ska jag dit o fika och kolla på idol. Tänkte ta med mig en av presenterna också så får hon resten på festen.

Nu måste jag göra klart naturkunskapsprovet och arbetet.. see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0