Lördag

Idag har jag varit på stan med Sophie och ätit en jäkligt god räkmacka på Tant Grön. Innan dess blev det lite träning. Jag har varit duktig och tränat typ varje dag den här veckan. Igår blev det också lite umgänge med Sophie, vi satt hemma hos henne och kollade på idol. Jag tycker det var bra att Carolina åkte ut!!
Men mina favoriter är iaf: Tove, Erik och Calle. Mariette e duktig med. Jag kunde glädja Sophie med en liten chipspåse .. dom där "nyttiga" chipsen som påstår sig innehålla 50% mindre fett. Yeah right. Dom är goda iaf!
Efter idol och lite vin drog vi ner till stan. Det var inte så livat. Vi gick till Harrys. Träffade lite trevligt folk som vi umgicks med resterande delen av kvällen. Lite trist att man vet att utelivet kommer va kasst nu fram tills nästa sommar typ. Men de e ju iof bättre om man drar ut en lördag istället. Well.. vi hade trevligt iaf :)

Ikväll ska jag se på film med Majlinda med flera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0