Negativt besked

Fick idag beskedet att jag inte kom vidare till sluttesterna på pliktverket.. känns jävligt surt och irriterande och fan..... Vet inte vad jag ska göra för att förbättra mig massa?? Jag har ju lumpen, rest, pluggat beteendevetenskap och jaa .. jag tkr det känns som bra ämnen att ha läst. Fan va besviken jag är nu.. tror det beror på att jag är lite ung, men ändå 22 år är inte jätte ungt? Sen vet jag en tjej jag gjorde lumpen med som kom vidare och hon e samma ålder o samma ställe att göra lumpen på, ända skillnaden e ju att hon jobbat som väktare efteråt och att hon inte har gjort en dum grej som jag gjorde för 4½ år sen.. tror det kan ha förstört själva intrycket av min ansökan rätt mkt. Men ska söka igen nu den 15 augusti men så tar de ju ett helt år till innan man kanske kommer in..orka vänta så jävla länge liksom :/ Kanske aldrig kommer in heller det är ju  det man inte vet. Nu ska jag försöka vila bort den här förbannade halsflussen jag har fått. Life is goood today

Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej

hur lång är du? Kom heller inte vidare så jag funderar på om det har med min icke långhet att göra, men kanske inte

2010-08-05 @ 10:13:59
Postat av: Polissökande

Satsa mycket på ditt personliga brev, tror dem lägger en väldigt stor vikt vid det.



Tänk på att det är runt 7000sökande så du måste sticka ut. Lycka till med ditt sökande!

2010-09-10 @ 19:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0