Besök av lumparpolare :)

Hallå bloggen!

I helgen har de varit rätt fullt upp. Har haft besök av Larsson, Kerro och Viktor (Larssons bästa polare). Sen på lördagen kom även Nilsson. Dom tre andra anlände på fredagkvällen typ vid 2 på natten. Vi satt uppe o snacka i några timmar o käka blåbärspaj. Sjukt kul o se dom igen, var mer än ett år sen jag träffa dom senast :) Kerro fick sova på soffan o dom andra två på en dubbel luftmadrass.. På lördagen åkte vi ut till Eurostop och shoppa loss lite på systemet som till vår stora besvikelse var under ombyggnad, så dom hade inte så stort utbud. Men vi hitta lite gott iaf. Själv köpte jag bara cider, inga 7,0 heller för ovanlighetens skull. Men tänkte jag skulle försöka va lite redig på kvällen + att dom hade med sig en tequila flaska som vi skulle shotta up!
Vi käka iaf på Max därute, jag testa den nya grand deluxe som inte var så god men väldigt mättande. Köpte också en ny köksmatta på Rusta. Sen drog vi in till stan o gick i affärerna, jag köpte en ny klänning på Gina som va jättefin, kommer bli perfekt till Barcelona i sommar! :) Köpte även lite nya smycken.

Sen på eftermiddagen färgade jag håret på Larsson, tanken va att de skulle bli svart först men slutresulatet blev mörkbrunt pga britfälligt sortiment på ICA. Jag tycker de blev bättre faktiskt, man blir så blek om man har svart hår.


Före/efter


Sen framåt 19 drog vi igång festen, Sanna och Carro, Jocke samt lite klasskompisar till Viktor kom hit. Vi va väl typ 12 personer, rätt lagom. Var en riktigt lyckad förfest! Sen vid 23 ungefär kom även Nilsson, efter mkt övertalning utav mig. Jag lyckades tillslut ;)
Vi drog ner till stan där vi först ställde oss i kö till Mårtenssons, vi va lite sent ute så de va lång kö. Av någon konstig anledning drog vi då till Moon istället, jävla pissställe. De första som hände när vi kom in va att några turkar börja putta på Viktor (larssons polare) och sen va de allmänt trångt, dålig musik (tänk typ - burn it up o den stilen på låtar..), EN enda bar på hela stället.. nee de va sista gången dom fick mina pengar! Men va helt okej tack vare bra sällskap. Lyckades hålla mig lagom berusad hela kvällen, riktigt nöjd med mig själv haha

Idag har varit en segar dag som så många andra söndagar, vi sov till 13 och sen drog vi o käka pizza. Tack för en sjukt kul helg ni som var här, hoppas vi kan börja styra upp sånt här lite oftare!



Här är det jag köpte på stan igår:

 

 

 

Och så lite random festbilder:

 

:D

 

Jag & Kerro

 

Mathias, Viktor och Fredrik testar tequilan ;D

 

 

Från Mobilen:

Jocke :)

 

Kerro & Nilsson






Stridsparskamraterna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0