I'm right behind you

Hej o gomorron!
Idag vaknade jag utan att klockan ringde innan kl 9! Händer inte ofta, men jag sover så djupt i min säng här hemma så jag blir utvilad mycket snabbare än i Halmstad :P
Idag ska jag på stan med mamma men först ska jag nog bege mig ut till stallet o rida på den här lilla pållen:


Dom hade tydligen skaffat sig en islandshäst nu också, ska bli kul o se hur den ser ut :)
Sen blir det då som sagt stan, ska handla lite smink o sånt tråkigt bara.
Ikväll blir det födelsedagsfest hemma hos Sofie, ska bli riktigt skojj! Blir nog utgång o så också. Alkoholen köpte pappa igår så de e redan fixat. Nu ska jag käka lite lördagsfrukost, dvs omelett!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0