Hemmåt

Ska åka hem till Västervik i helgen, åker imorgon kl 8! Så ska packa lite nu hade jag tänkt... men e så himla trött, hade lätt kunnat somna nu med en gång. Åt en supergod räkmacka till middag, älslingen hade skalat räkor o fixat. Innan jobbet idag var jag o körde i gymmet, o så sju timmars jobb o nu ligger jag här i soffan. E ensam hemma också, då bir man extra seg av någon anledning.
Men behöver väl inte packa så mkt hoppas jag, blir väl lite träningskläder, partyoutfit, smink, hårgrejer osv.. men är ju bara 4 dagar så. Sen får jag ju inte glömma Eng C boken och solsidan dvdn som jag lånade av mamma o pappa.
Ska sätta mig någon dag nu när jag kommit hem o ansöka till högskolan, anmälan öppnade igår. Ska bli riktigt kul o söka, känns som jag har koll på hur jag ska rangordna utildningarna osv. Vill bara komma igång o plugga nu!
Ge mig utmaning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0