Snöig torsdag

Vilket underbart väder det har varit dom senaste dagarna då... NOT. I tisdags var jag ute och sprang på Galgberget och de var strålande sol, kunde till o med stretcha i bara linne! Men nu idag snöar de.. sjukt deprimerande. Men om man ska tro vädergubbarna ska de bli fint här i helgen. Hoppas på de.. jag o Viktor tänkte gå en långrunda med frukost på berget i morse innan han skulle till skolan, men vi fick skita i det. Vi tar de på Söndag, förhoppningsvis e de lite bättre väder då.

Igår var en rätt lugn dag, jag städade o fixade här hemma på förmiddagen, skrev ett CV till Willys på Flygstaden och ringde några samtal. Sen åkte jag o hämtade ut mina linser och ett halsband som jag hade beställt. Blev jätte fint, och var inte speciellt dyrt heller :) Sen blev det Bodypump på eftermiddagen på Sats. Var ett riktigt bra pass, man märker att de e "äkta" Bodypump och inte nått som försöker efterlikna som det var på Actic. Sen är de mkt mer plats också, jag ser de bara som en fördel att dom inte har lika många medlemmar där. Sen är det inte helt fel att jag typ bor granne med gymmet. Det man kan sakna med Actic är väl att dom har en simhall också och att man känner personalen lite mer + att Sanna tränar där också. Men jag är ändå väldigt nöjd med Sats, hade inte en så positiv bild av dom innan men dom har varit överaskande bra. Den personliga tränaren jag hade varit riktigt duktig så de känns som de kommer gå fint detta =) Har ritkigt mkt träningsvärk i benen idag så jag tänkte hålla mig inomhus tills jag börjar jobba vid 18! Fick en tid till på lördag också.. då får man in lite pengar denna vecka också. Går upp o ner kan man säga, förra veckan jobbade jag varje dag den här veckan jobbar jag 2 dagar som det ser ut nu. Men Lördag e ju 100% extra hela dagen också så de blir ju endel ändå.
Men de är iaf därför jag tänkte slänga in en ansökan till de andra Willys:et också, så kanske man kan få några strötider där med.

Haha igår gjorde vi en lite rolig grej.. Viktor hade köpt typ ett kit där man kunde gjuta av.. hm.. dom ädlare delarna och sen göra den i choklad. Blev väldigt naturtrogen kan jag säga haha! Så nu har man lördagsgodis ;) Men vågar nog inte lägga upp någon bild på den, det blir ju lite väl avslöjande kanske. Men kan varmt rekommenderas om man vill ta fram sin kreativa sida och inte har så mkt o göra en kväll :D

Åh jag e så sugen på semla, åt ingen i tisdags. Och ska inte äta någon på ett tag heller. Ska inte börja min "ätardag" varje vecka förrän om två veckor. Men de finns väl förhoppningsvis kvar semlor då också.
Jaa det var väl det man hade o säga idag, om två dagar är de melodifestivalen final. Jag ska kolla tänkte jag, har jobbat/varit ute varje lördagkväll tidigare så har inte sett ett dugg av de andra men nu slipper man ju se skitbidragen förhoppningsvis. Men jag tror Saade vinner, inte för han e min musikstil men han kan ju showa o så står han inte så sjunger en jävla snyftlåt i klänning o converse som vissa andra... ;)




Namnhalsband i silver, Ur & penn 150:-

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0