Sunday bloody sunday

Söndag idag då, känns som en riktig segardag. Men jag ska faktiskt träna, även om jag inte har någon jättelust. Men den kommer väl sen när man väl är där antar jag. Sen blir de en sväng till biblioteket också, ska låna några engelska böcker.
Igår var Mathias, Danne och Fredrik här. Vi hade en liten Melodifestivalkväll. Bra att Eric Saade vann, tror det kommer gå bra för honom i den stora tävlingen. Dom beställde pizza o jag käkade kyckingrulle. Okej, inte jätte nyttigt jag vet men lite bättre än pizza iaf. Sen smakade vi mina kärleksmums också, dom va uppskattade :P
Aja, har inte något mer o säga nu.. ska diska undan lite och sen svida om till träningsoutfit.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0